بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای نکونام لطفا بیشتر از این ماجرا را هم نزنید!

مع الوصف،ما هواداران استقلال فرض را میگیریم که امیر قلعه نویی از ابتدای فصل با وی مشکل داشته و علت نمایش های ضعیف تیم را حضور این بازیکن در ترکیب تیمش دانسته ،خوب چرا جواد نکونام که مدعی این است از این موضوع باخب بوده ،چرا همان موقع از تیم جدا نشده بود؟
چرا نکونام که مدعی این است دوست دارد برای تیمی که جواد زرینچه،صادق ورمرزیار،مجید نامجو مطلق و ...بازی میکرده و عاشق آنها بوده به فاصله یک هفته مانده به دربی پایتخت تیم را ترک کرد و به الکویت پیوست!؟
آقای نکونام مردم عقل دارند،هواداران شعور دارند،فوتبالدوستان از منطق و فلسفه هرچند ناچیز،ولی سر در می آورند!
آقا جواد چرا با افکار عمومی بازی میکنید؟
امیر قلعه نویی بد،امیر قلعه نویی لمپن،امیر قلعه نویی حسود ،امیر قلعه نویی بی فرهنگ و امیر قلعه نویی بی ادب!شما چرا ابتدای فصل قبل و بعد از پیوستن به استقلال در طی مصاحبه های گوناگون عنوان کردید که به خاطر امیر قلعه نویی  به استقلال پیوستم!
آقای نکونام فرض میگیریم شما از خصویات اخلاقی قلعه نویی باخبر نبودید و در سال اول و مدت یک فصلی که با استقلال تمرین کردید و در مسابقات مختلف حاضر شدید متوجه این خصوصیات بد و غیر اخلاقی سرمربی استقلال شدید،پس چرا برای سال دوم حاضر به بستن قرار داد با استقلال و کار کردن زیر نظر قلعه نویی شدید!
شما در مورد ایمان موسوی و اتفاقات مربوط به جذب و بعد جدایی این بازیکن اشاره های مبهمی کردید و کادرفنی استقلال را تهدید به بازگو کردن ماجرای نقل و انتقال و احیانا مشکلاتی که برای وی بوجود آورده بودند داشتید!
 خب مردم که بی شعور نیستند...!ایمان موسوی در پایان فصل قبل از استقلال جدا شده بود،پس شما چرا با توجه به اختلافات بوجود آمده و اطلاعاتی که بدست آورده بودید،حاضر شدید یک فصل دیگر با استقلال قرار داد خودتان را تمدید کنید و زیر نظر همان افرادی که حالا تهدیدشان می کنید،کار کنید!
آقای نکونام شما به تمسخر عنوان کردید که خدا را شکر با رفتن من استقلال  بازیهای جذاب و روانی را به نمایش می گذارد وبه هر تیمی 2،3 گل میزند!
باید خدمت شما عرض کنیم که استقلال بازیهای درخشانی را در حال حاضر به نمایش نمی گذارد و با نتایجی مختصر و مفید و با حداقل گل تیم های مقابل را از پیش رو بر می دارد!منتهی فرقش با زمانی که شما در تیم توپ میزدید در این است که  امیر قلعه نویی با 13،14 بازیکن دست به خلق چنین حماسه های میزند و تیمش را در صدر جدول نگه داشته است.کاری که تا زمانی که شما در تیم بودید نتوانستید در این فصل انجام بدهید و صدر نشینی را در نیم فصل دوم تجربه کنید.
کلام آخر:جناب کاپیتان گوشت تلخ تیم ملی ایران،بر سر هواداران استقلال  بابت نرفتن به تیم هم گروهی آبی پوشان در لیگ قهرمانان منت نگذارید!شما اصلا بخاطر اینکه در لیگ قهرمانان بازی نکنید تا در تمرینات تیم ملی به سرمربیگری آقای اجنبی شرکت کنید،از استقلال جدا شدید! 


نظرات شما عزیزان:

جواد بینام
ساعت17:56---8 بهمن 1392
سلام.خسته نباشی
لطفا بیا وبلاگ من.دو تا کلیک کن و نظر بده و برو.
منم میام نظر میدم.قول میدم.این پیامو به دوستات هم بفرس.مرسی
http://binam836.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,جواد نکونام,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com